neděle 29. ledna 2017

Zlato a mnoho dojmů z Ostravy...lidi a místa...

V Ostravě Porubě se hrálo na konci ledna 2017 
Mistrovství výběru krajů v ledním hokeji
kde náš Pražák ze severu nastoupil v dresu Ústeckém.
A tak jsme vyrazili, pěkně ráno, vlakem, na Ostravsko....
Vlakem z Vysočan a zas na Vysočany. 
Tam s RegioJet, zpět s Leoexpesem
Pohodové cestování. 

V Praze, před rozbřeskem a odjezdem, jsem ještě stihla kouknout na secesní krásu  historické budovy nádraží a Fantovy kavárny

 Ostrava Svinov nás přivítala mrazivě a moc milým panem taxikářem.
A tak ten hokejově ostravský víkend i pokračoval. Fajn lidi. Vlastně i fajn město, měli jsme štěstí.
Začalo to náramnou cukrárnou Ollies. Naservírovali mi tam mimo jiné náramně i můj termohrnek...

 
 

A pak taky bydlení a jídlo.
V Penzionu U Šípků bylo moc fajn, rozumně, útulně, čistě.

 
 

A dobře jsme se najedli v restauraci Marná sláva
Marná sláva, dobré to bylo, i to pivo z beskydského minipivovárku.

Když jsem se ptala lidí kam se podívat, co by doporučili, většinou mile, ale upřímně říkali:
 Tady?! V Porubě?!..
...tak jsem si kousek od haly našla vlastně náhodou, u Vysoké školy báňské, Geologický park a dozvěděla jsem se, jak je to mimo jiné s čedičem, šutrem, co mě provázel dětstvím na chalupě v Českém Středohoří.
 
 
 

...takže tak. Kousek o lidech a místech, o Ostravě Porubě na pár chvil.
...nakouknutí na město s tak trochu retro zastavením...
 a jestli to tedy nakonec hokejové zlato bylo, 
v pokračování, o městě, o kousek dál...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc všem, kdo se zastaví a nakouknou...díky moc i za případný komentář.