pondělí 18. února 2013

DENIM (a)PETIT



Na jarní prázdniny 2013 položila Prokopa chřipajzna. Namísto hor doma hrajeme hry, koukáme na filmy a já mám chvilku čas šít.


Mám nasyslenou hromadu starých džín, škoda vyhodit. Tak jsem je "vytěžila", jak by nejspíš řekli páni průmyslníci, vystříhala z nich potřebné a využitelné, vyžehlila...a řekla si, že to zkusím na jednom projektu a technice, kterou už jsem dlouho zkusit chtěla....tady je inspirace ....trochu raq quilt, recyklace a cathedral window. Jsa samouk, vrhám se do toho po hlavě....

Fotoreport následuje, šablonu z kartonu a plastu jsem si udělala podle čtverců kolekce Petit Ecole, kterou jsem v Syslírně už nějaký pátek sušila...





Došila jsem do fáze, kdy se Cvrček rozhodl proležet další život na právě šitém. Prošívat, stříhat, došívat budu příště....uvidíme, jak to dopadne.Jdu opatrovat maroda. 

Za okny chumelí...

Pokračuji v noci: 
hlásím - došito. Jen ještě budu muset pár dní stříhat obloučky, aby bylo pořádně rozstřepeno... :-). Radost ale mám už teď...až bude pořádně rozstřepeno, vyfotím finále...
 

  

















P.S. pro info: já mám čtverečky z paklíku Petit 12,5*12,5, okolo nic jsem udělala kružnici pro džínová kola, doprostřed čtverečky 12*12, já mám tuším silnější termolín. Čtverce a kola jdou samozřejmě dělat velká jak libo...Šilo se skvěle, řetězovým šitím to bylo natotata , výsledek je 42 čtverečků a 90*80 piknik deka. Nejlepší je, jak moc se líbí psiskům, jak jim ten rodinný džínový mix voní jejich smečkou.....

3 komentáře:

  1. Páni, to nemá chybu, je to perfektní technika ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuji moc za první a milý komentář :-). Díky moc.

      Vymazat
  2. No vypadá to úžasně!!! Džínovina k Pettitce jde úplně parádně!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc všem, kdo se zastaví a nakouknou...díky moc i za případný komentář.